Tuesday, June 25, 2019

υποδειγμα μη υπηρεσιακης αναφορας

https://xzbyzifn.blogspot.com/2019/04/blog-post_50.html
υποδειγμα μη υπηρεσιακης αναφορας

Το πόσα από τα όνειρα ή τους στόχους μας θα γίνουν πραγματικότητα μέσα στο χρόνο, εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες, όπως αναφέρουν οι ψυχολόγοι, περισσότερο όμως από την δική μας στοχοπροσήλωση και αφοσίωση.


παραγωγοι δημου βυρωνα

Βεβαίως οι εξωτερικοί παράγοντες διαδραματίζουν πάντα το δικό τους ρόλο, όμως είναι στο χέρι μας σε μεγάλο βαθμό, να γίνουν πραγματικότητα οι στόχοι που έχουμε επιλέξει.


Ας δούμε και ας εξηγήσουμε γιατί:


Οι στόχοι κατ’ αρχάς, είναι εντελώς διαφορετικοί από τα όνειρα και αυτό είναι κάτι που πρέπει να θυμόμαστε όλοι, τονίζει στο CNN GREECE, η κοινωνιολόγος Certified coach University of Cambridge UK κυρία Δώρα Φούντα.


χειροποιητα ελληνικα παπουτσια

Ένα εύλογο ερώτημα που προκύπτει, είναι γιατί κάποιοι άνθρωποι πετυχαίνουν στο στόχο τους και κάποιοι άλλοι όχι.


Οι στόχοι εμπεριέχουν σχέδιο, στοχοπροσήλωση, συνεχή και συστηματική προσπάθεια για την υλοποίησή τους, επισημαίνει η κυρία Φούντα και προσθέτει: «Εδώ είναι χρήσιμο να δούμε το ακρωνύμιο SMART αναφορικά με τους στόχους το οποίο μεταφράζεται ως εξής:


Specific, measurable, attractive, realistic, time oriented. Δηλαδή οι στόχοι μας πρέπει να είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, ελκυστικοί, ρεαλιστικοί και χρονικά προσδιορισμένοι.


Πρέπει πάντα να θυμόμαστε επίσης, ότι θέτουμε στόχους για εμάς τους ίδιους και όχι για τους άλλους, που σημαίνει, ότι πίσω από τους στόχους μας κρύβονται οι αξίες και η ίδια μας η στάση ζωής.


Μιλώντας για στόχους, είναι χρήσιμο πάντα να βλέπουμε την πρακτική τους πλευρά: Για παράδειγμα, εάν ένας επιχειρηματίας, ή Manager έχει αποφασίσει κάποια πράγματα στην επιχείρηση, θα πρέπει να πείσει τους εργαζόμενους για να προχωρήσουν αυτά. Μία εξαιρετικά κρίσιμη παράμετρος, είναι η δέσμευση προκειμένου να υλοποιηθούν οι στόχοι μας. Όπως επίσης η επιμονή, η υπομονή, η αφοσίωση και ο βαθμός κινητοποίησης.


Ακόμη, ο στόχος μας πρέπει να είναι ρεαλιστικός, ούτε πολύ πάνω από αυτό που επιθυμούμε, ούτε πολύ λιγότερο».


Η συνομιλήτριά μας, δίνει ένα ακόμη εύληπτο παράδειγμα:


«Όταν ακούτε τη φράση θέλω να χάσω κιλά, τι σημαίνει άραγε αυτή;»


H φράση αυτή, είναι ξεκάθαρα μία επιθυμία, σημειώνει η κυρία Φούντα και συνεχίζει: «Η επιθυμία θα γίνει στόχος, όταν το άτομο που την εκφράζει γίνει συγκεκριμένο όσον αφορά στην υλοποίηση της επιθυμίας. Δηλαδή, θέλω να χάσω 5 κιλά σε 3 μήνες. Αυτό που πρέπει να έχουμε όλοι κατά νου, είναι ότι πρέπει να μπορούμε να μετρήσουμε το στόχο μας αλλά και να τον ελέγξουμε σε συγκεκριμένο χρόνο, ώστε να μην χαθούμε στη διαδικασία.


Ένα ακόμη χρήσιμο στοιχείο, είναι να μπορούμε να θέτουμε στόχους μακροπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα και να λειτουργούμε με στοχοθέτηση, με προσαρμοστικότητα και επαναπροσδιορισμό τους, όταν αντιλαμβανόμαστε ότι κάτι πρέπει να αλλάξει, γνωρίζοντας πόσο επώδυνες αλλά αναγκαίες είναι οι αλλαγές.


Είναι γνωστή άλλωστε η δύναμη της συνήθειας (έξις δευτέρα φύσις), η οποία συχνά μας τραβάει πίσω».


Σύμφωνα με την κυρία Φούντα, μία συνήθεια μπορεί να αλλάξει από 15 έως 295 ημέρες. Εκτός όμως από τη δύναμη της συνήθειας, πολύ συχνά, στον δρόμο για την εκπλήρωση των στόχων μας, μας εμποδίζουν οι περιορισμένες πεποιθήσεις (αφού δεν τα κατάφερα μία φορά, δεν θα τα καταφέρω και τώρα) η απογοήτευση, η αναβλητικότητα, η χαμηλή αυτοπεποίθηση.


Οι στόχοι όμως δεν είναι κάτι απλό, κρύβουν μέσα τους μία ολόκληρη φιλοσοφία και κουλτούρα. Όπως επισημαίνει η κυρία Δώρα Φούντα, οι στόχοι λειτουργούν ως πυξίδα στην ζωή μας. Είναι πολύ χαρακτηριστικό, ότι οι επιτυχημένοι άνθρωποι βάζουν στόχους, αλλά ταυτόχρονα είναι και προσαρμοστικοί. Διότι όταν βλέπουν κάποιο εμπόδιο, αλλάζουν ρότα, επαναπροσδιορίζοντας τον στόχο τους».


Λίγο πριν αποχαιρετήσω και ευχαριστήσω για την συνομιλία μας αυτή, την κοινωνιολόγο κυρία Δώρα Φούντα, την ρωτώ, ποιο ρόλο παίζουν οι υψηλοί στόχοι στη ζωή μας.


«Θα πρέπει να θυμόμαστε, ότι οι υψηλοί στόχοι παρέχουν υψηλά κίνητρα και ότι πίσω από αυτά που συζητάμε, βρίσκονται επιστημονικές μελέτες και θεωρίες», καταλήγει η συνομιλήτριά μας, στέλνοντας το μήνυμα ότι τίποτα τελικά σε αυτή τη Ζωή, δεν είναι τυχαίο!



υποδειγμα μη υπηρεσιακης αναφορας
https://cpfuxkeo.blogspot.com/2019/05/blog-post_40.html

No comments:

Post a Comment