Monday, May 20, 2019

διαχειριση σχολικου αγχους

διαχειριση σχολικου αγχους
Συγκλονιστικό: Ο Άγιος Παΐσιος εμφανίστηκε ως ζητιάνος!

Συγκλονιστική μαρτυρία...


https://oeqrzvvf.blogspot.com/2019/04/blog-post_57.html

«Τον Νοέμβριο του 2008 έπεσα θύμα ατυχήματος. Ένας μεθυσμένος ανεύθυνος οδηγός με χτύπησε με το αυτοκίνητο του. Το αποτέλεσμα της δικής του ανευθυνότητας εμένα μου κόστισε την ζωή μου, τα όνειρα μου την αξιοπρέπεια μου. Με έστειλε στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας να παλεύω για την ζωή μου διασωληνωμένη και με κρατούσε στην ζωή το μηχάνημα.




  • Φωτογραφίες - ΣΟΚ: Έτσι έσπαγε κεφάλια ο Βίκτωρας Ρέστης


Η αλήθεια είναι ότι πέθανα αρκετές φορές αλλά ο Θεός είχε άλλα σχέδια για μένα που φυσικά μόνο Αυτός Γνωρίζει.

Έχουμε 2016 και εγώ είμαι ανάπηρη καθηλωμένη από τότε.


https://naygrgqk.blogspot.com/2019/03/blog-post_83.html

διαχειριση σχολικου αγχους

Οι γιατροί μου λένε ότι δεν θα περπατήσω ξανά. Εχω κάκωση του νωτιαίου μυελού στην Αυχενική μοίρα με κομμένα νεύρα αίσθησης και κίνησης.»

Διαβάστε περισσότερα στο iellada.gr



illuminati owl tattoo
νους υγιής εν σώματι υγιεί συνταξη

No comments:

Post a Comment