Thursday, May 9, 2019

σπιτι μου σπιτακι μου παρουσιαστες 2016

παναγια της τηνου φιδια
σπιτι μου σπιτακι μου παρουσιαστες 2016

Παρά την αργία του Δεκαπενταύγουστου, η κινητοποίηση ήταν εντυπωσιακή. Σε λίγες ημέρες, η κλινική παρέλαβε 500 κούτες, ενώ αναμένει και άλλες.


γαλοπουλα γεμιστη κλασικη συνταγη

Εδώ και 35 χρόνια, η οργάνωση Ageop Ricerca εργάζεται για την έρευνα, την κατασκευή δομών και τη συνοδεία των ασθενών και των οικογενειών τους στην ογκολογική μονάδα της παιδιατρικής κλινικής Sant'Orsola στη Μπολόνια (βόρεια Ιταλία).


Μεταξύ άλλων, στόχος της οργάνωσης είναι η συλλογή παιχνιδιών, τα οποία προσφέρονται ως δώρο στα γενέθλια των μικρών ασθενών ή όταν τα παιδιά λαμβάνουν ένα «δίπλωμα θάρρους» αφού έχουν ολοκληρώσει μια οδυνηρή θεραπεία ή έχουν περάσει από μια επίπονη περίοδο, εξήγησε στο Γαλλικό Πρακτορείο η Φραντσέσκα Τεστόνι, υπεύθυνη της Ageop.


Ωστόσο η ετήσια συγκέντρωση παιχνιδιών του Δεκεμβρίου δεν επαρκεί πάντα. Η κλινική διαθέτει 6 κλίνες στη μονάδα μεταμόσχευσης, 16 κρεβάτια στη μονάδα νοσηλείας και υποδέχεται περίπου 30 νεαρούς ασθενείς στη μονάδα ημερήσιας νοσηλείας. Ειδικά στα Lego, που είναι τα πλέον δημοφιλή, καταγράφεται πολλές φορές έλλειψη.




σπιτι μου σπιτακι μου παρουσιαστες 2016
https://owahjrwy.blogspot.com/2019/05/blog-post_71.html
https://llfbpxnc.blogspot.com/2019/04/blog-post_30.html

No comments:

Post a Comment